Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy Ogłoszenie nr 612124-n-2019 z dnia 2019-10-18 r. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie
nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) tak
tak
nie
nie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie tak W sekretariacie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, II piętro, sekretariat
nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WORD/DO/2300/9/19 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla siedziby głównej WORD w Łodzi (ul. Nowy Józefów 52/54, 94-406 Łódź oraz Oddziałów Terenowych WORD: Skierniewice Zamawiający zastrzega możliwość uruchomienia lokalizacji dodatkowej w trakcie trwania umowy.
72263000-6 72265000-0 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy PZP. II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data rozpoczęcia: 04/01/2020
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł brutto. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowaniu 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnienia do działania w imieniu Wykonawcy przez osobę podpisująca ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak Informacja na temat wadium
I nie
nie Informacje dodatkowe:
nie nie
Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: nie
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
nie Aukcja wieloetapowa
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki do SIWZ - do pobrania (rar)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie nr 540234931-N-2019 z dnia 31-10-2019 r. Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 612124-N-2019 z dnia 2019-10-18 r. ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, ul. Smutna 28, 91-729 Łódź, woj. Łódzkie, tel. 042 637-31-96, fax 042 678 10 37 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Adres strony internetowej: www.word.lodz.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.6.2) W ogłoszeniu jest: Data: 05/11/2019, godzina: 10:00, W ogłoszeniu powinno być: data 13/11/2019 godzina: 13:00
modyfikacja treści SIWZ - do pobrania (pdf)
Pytania-odpowiedzi - do pobrania (pdf)
Łódź dn. 08.11.2019r. WORD/DO/2300/9/19 MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę systemu teleinformatycznego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r, poz. 1843) dokonuje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. I. modyfikacja SIWZ 1. w Rozdziale III pkt 1.4 ppkt 1.4.9 JEST
PO MODYFIKACJI
II. modyfikacja Załącznika nr 9 do SIWZ – Istotne postanowienie umowy 1. w § 2 ust. 5 pkt 3 JEST 3) integracji STW z SI Kierowca oraz każdym innym systemem, który na podstawie odrębnych przepisów będzie obsługiwał Profile Kandydatów na Kierowców (PKK) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy i umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w lokalizacji WORD, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji oraz odpowiednie aktualizacji danych w systemie centralnej ewidencji kierowców; PO MODYFIKACJI 3) integracji STW z SI Kierowca oraz każdym innym systemem, który na podstawie odrębnych przepisów będzie obsługiwał Profile Kandydatów na Kierowców (PKK) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy – w tym z systemem CEPiK 2.0 i umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w lokalizacji WORD, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji; 2. dodanie zapisu w § 6 ust. 5 pkt 15 15) dokonania w imieniu Wykonawcy obowiązku informacyjnego wobec pracowników WORD wskazanych do realizacji umowy. Obowiązek stanowi załącznik nr 12 do niniejszej umowy. 3. w § 6 ust 4 pkt 5 JEST 5) do dnia uruchomienia STW dostarczyć czytniki i karty z certyfikatami służące do realizacji bezpiecznego podpisu elektronicznego, o których mowa w SIWZ w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. PO MODYFIKACJI 5) do dnia uruchomienia STW dostarczyć czytniki i karty z certyfikatami służącymi do realizacji logowania w systemie i podpisu technicznego, o których mowa w Załączniku nr 5 do Umowy w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, 4. w § 6 ust 5 pkt 7 JEST 7) niezwłocznego informowania Wykonawcy, o utracie kart z certyfikatami i ponoszenia kosztów ponownego zakupu karty, PO MODYFIKACJI 7) niezwłocznego informowania Wykonawcy na piśmie, o utracie kart z certyfikatami lub ich zniszczeniu i ponoszenia kosztów ponownego zakupu karty, 5. w § 10 ust. 1 JEST 1. Wykonawca oświadcza, że w związku z uzyskaniem dostępu do systemów informatycznych Zamawiającego zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy i nieudostępniania osobom trzecim, w jakiejkolwiek formie, wszelkich informacji i danych poufnych, do których uzyskał dostęp. Informacje i dane przekazywane przez Zamawiającego należy traktować jako informacje i dane poufne, w szczególności chodzi o dane osobowe, uzyskane w związku z realizacją przedmiotu Umowy - niezależnie od formy przekazania tych informacji i ich źródła. PO MODYFIKACJI 1. Wykonawca oświadcza, że w związku z uzyskaniem dostępu do systemów informatycznych Zamawiającego zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy i nieudostępniania osobom trzecim, w sposób niezgodny z Umową lub przepisami prawa, w jakiejkolwiek formie, wszelkich informacji i danych poufnych, do których uzyskał dostęp. Informacje i dane przekazywane przez Zamawiającego należy traktować jako informacje i dane poufne, w szczególności chodzi o dane osobowe, uzyskane w związku z realizacją przedmiotu Umowy - niezależnie od formy przekazania tych informacji i ich źródła. III. modyfikacja Załącznika nr 11 do Załącznika nr 9 do SIWZ – Istotne postanowienie umowy 1. w pkt 3.1.2 JEST 3.1.2. diagności samochodowi, PO MODYFIKACJI 3.1.2. egzaminatorzy,
JEST
PO MODYFIKACJI
JEST 8.1. Po stwierdzeniu naruszenia ochrony powierzonych mu przez Administratora danych osobowych Procesor, bez zbędnej zwłoki, jednak w miarę możliwości nie później niż w terminie 24 (dwudziestu czterech) godzin od wykrycia naruszenia, zgłasza je Administratorowi. Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej informacje o: PO MODYFIKACJI 8.1. Po stwierdzeniu naruszenia ochrony powierzonych mu przez Administratora danych osobowych Procesor, bez zbędnej zwłoki, jednak w miarę możliwości nie później niż w terminie 42 (czterdziestu dwóch) godzin od wykrycia naruszenia, zgłasza je Administratorowi. Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej informacje o:
JEST 7. PRAWO AUDYTU
PO MODYFIKACJI
IV. Załącznik nr 9 do SIWZ Istotne postanowienia umowy, ulega zmianie i otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej modyfikacji. V. Załącznik nr 11 do Załącznika nr 9 do SIWZ Istotne postanowienia umowy, ulega zmianie i otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszej modyfikacji. VI. Niniejsza modyfikacja stanowi integralną część siwz. Pozostałe zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie ulegają zmianom. VII. Zamawiający informuję, iż termin składania ofert oraz wnoszenia wadium nie ulega zmianie.
Termin składania ofert upływa w dniu 13.11.2019 godzina: 13:00. Ofertę należy złożyć Załączniki: Informacja z otwarcia ofert - do pobrania (pdf) Wynik postępowania - do pobrania (pdf) |
INNE PRZETARGI
1) Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
5) Wykonanie i dostawa materiałów odblaskowych dla uczestników ruchu drogowego 6)Najem, bez limitu kilometrów, 42 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy, a także z bieżącym serwisowaniem
7)Najem, bez limitu kilometrów, 42 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B prawa jazdy, a także z bieżącym serwisowaniem 2
|